EN l PER

شماره تماس : 09133319323

مرمریت پرشین رز

مرمر کرم پرتغالی

1

سنگ مرمریت پرشین رز

سنگ مرمریت پرشین رز دارای طیف رنگی قرمز تیره که تناژهای مختلف رنگ قرمز و رگه های طلایی و مشکی آن را احاطه نموده است. این سنگ بسیار مقاوم، با تراکم بالا و جذب آب نسبتا پائین می باشد. همچنین ساب پذیری این سنگ عالیست و جزء سنگ های لوکس قرار دارد و بسیاری از معماران و طراحان، از این سنگ در پروژه های خاص و لوکس استفاده می کنند.

سنگ مرمریت پرشین رز بصورت خام و فرآوری شده نیز صادر میگردد. روش های فرآوری و برش این سنگ با روش های قدیمی مقرون به صرفه نمی باشد. لذا این سنگ غالبا به صورت اسلب بریده می شود.سنگ رز پرشین بصورت خام (کوپ ، بلوک) و فرآوری شده به سایر کشورها صادرات میگردد.

کاربرد سنگ مرمریت پرشین رز

کاربرد سنگ مرمریت پرشین رز به صورت کلی در سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان میباشد. سنگ رز پرشین شکوه و گرمی خاصی را به ساختمان شما می بخشد و در تمامی بخش های داخلی ساختمان می توان از سنگ مرمریت رز پرشین استفاده نمود. یکی از مهم ترین کاربردهای سنگ مرمریت رز پرشین استفاده به عنوان سنگ حاشیه کف و بدنه ساختمان، قاب آسانسور و لابی ساختمان های لوکس میباشد.

این سنگ با زمینه رنگ قرمز تیره جذابیت خاصی برای نمای داخلی به وجود می آورد و می تواند برای مراکز تجاری ، اداری و واحدهای مسکونی گزینه مناسبی باشد. علاوه بر استفاده بعنوان دکوراسیون داخلی از این سنگ زیبا می توان به عنوان سنگ پله و راه پله نیز استفاده نمود.

  •  سنگ کف لابی هتل ها
  •   حاشیه سنگ کف واحد های شیک تجاری و مسکونی
  •   نمای داخلی
  •  سرویس های بهداشتی
  •  دیوار لابی و فضاهای داخلی
  •   مصنوعات سنگی

برای مشاهده محصولات دیگر اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *